domingo, 25 de mayo de 2014

Treball Galeries d'art

Trabajo galerias de arte

Vaig visitar tres galeries d'art de Barcelona:

Visite tres galerias de arte de Barcelona:

GALERIA N2


GALERIA HARTMANN




GALERIA MITO



Seguidament vaig escollir la obra que més m'agradaba de cada galeria, vaig descriure el que em va transmetre i vaig canviar el títol:

A continuación escogí la obra que mas me gustaba de cada galería, describí lo que me transmitió y cambie el titulo:

Dansa Cubana--> La música dels sords
La fotografia realitzada per Isabel Muñoz hem transmet un moviment que em tranquil·litza com ara és la dansa. També m’activa el sentit del tacte, quan veig la ma d’aquest home tocant pell i part del vestit de la dona. Es una fotografia que quan la miro em submergeix en el moment per la puresa, els detalls i la naturalitat de la imatge i fins i tot podria dir que al mirar-la escolto la música que la podria acompanyar.




Jack y su Hermana --> La ment actua
Aquesta obra em va cridar l’atenció, i de fet, crec que podria cridar l’atenció de qualsevol persona fàcilment pel fet de que apareixen dues persones invisibles. Les peces de roba floten en l’aire com si estiguessin col·locades sobre un cos però, ara bé, no hi ha cap cos visible. Aquesta pintura em va transmetre la presencia de dos  cossos sense poder veure cap cos i això va fer que la meva imaginació vegues dues persones creades per mi, amb un rostre que jo vaig imaginar, amb el color de pell que la meva ment va crear, ja sigues verd, rosa o blau cel. Hem va fer pensar una estona en com serien aquests dos personatges i això va fer que aquesta obra captés la meva atenció, segurament, més temps que qualsevol altre.



Girl With Floral Headband --> Retorn a la infància
A la galeria mito, la obra que més va cridar la meva atenció va ser aquesta d’Erik Marc Sandberg. I, sincerament va ser la que més em va agradar, no per el que representava, ni per la seva raresa, sinó que la combinació dels colors. Els colors amb els quals estava feta i de la manera en que estaven combinats em van semblar una bona combinació de colors per crear una obra abstracta.
Apart d’això, la primera imatge que em va venir al cap al veure la obra va ser un núvol de sucre dels que venen a la fira i això em va fer recordar la meva infància al recordar la olor i la textura d’aquest.







No hay comentarios:

Publicar un comentario